Skön dag med sötisar , B

Dagen var ju skönast,Först sluta vi typ Saga skjutsade Alva he Elsa cyklade på sin cykel och jag skjutsade Max.
Så gick dom alla hem då drog jag och Saga typ till Vindhems vidare till mig jag hämtade moneyy.
Sen köpte vi gottis saker på Alis , och cyklade vidare till Vindhems .
Och så stog vi utan för Hildas lägenhet i typ 10 minuter vi nådde henne inte på mobilen och vågade inte plinga på.
Aa så gick vi mot Tiunda och då såg man Elin och Becka så pratade vi me dom typ 30 sek.
Då hörde vi Hanna ropa på oss så henne såg man och så var Emelie&Moa me dom hade slutat nyss så a dom mötte vi , Så cyklade Emelie&Moa hem . Och så blev det att Hanna var me oss sen träffade vi Elsa H och pratade med henne lite kortkort. Så plingade vi på Hilda och så kom hon ut så drog vi till Vasa sen kom Alva he,
Och så var vi där nån stund och cyklade så cyklade vi till Tiunda var där typ alla bytte cyklar jao.
Så kom Noah vi gav honom sin kofta han glömt på Tiunda sen var vi typ me honom lite kortkort.
Så drog vi till sverker var där sen gick vi och pumpade Hildas cykel och så till Sverker igen o typ körde fotboll
haha fan va ja sög , O så skjutsade vi hem Alva , och drog till Konsum köpte Cola och så drack vi nomomom
Sen cykla alla hem.
Fan va ointressant blogginlägg !!!

Bilder från dagen

 

Hanna Alva & Hilda <3

Sagis

så söt Hildis

 

asså va sööt orkar inte.

HEJDÅÅ nu blire att typ bara chilla vid datorn Systrana har dragit till Pappa ja tar bussen dit imorgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0