List grej ,S

Haffar listor nu(samma som britneys)

UTSEENDE.
1. vilken ögonfärg har du? Blå/grå
2. hur lång är du? ca 168-170 cm

3. vilken hårfärg har du? kastanje brun
4. långt eller kort hår? mellan

5. piercingar? inga

6. vilken ögon färg skulle du vilja ha? den jag har nu elr kanske gröna men ja skulle inte passa i det
7. hur lång skulle du vilja vara? som jag är

8. vilken hårfärg skulle du vilja ha? Lite mörkare brun
10. skulle du vilja ha piercingar? om man räknar flera hål i öronen som piercingar så ja

SENASTE DU..
11. åt? godis

12. drack? vatten
13. du fick sms av och vad de stod? Elin "va det kul att cykla i mörkret"<3

14. du skrev sms till och vad du skrev? Britney "Ladda inte upp rumpa saken! jag ångrade mig"

15. sa? "jag ska bara kolla en sak på datorn"

16. kramade? Agnes
17. pussade? mamma tror jag
19. du spydde? kanske 3 år sen
20. du var sjuk? ja var förkyld förra helgen 

VÄNSKAPEN..
32. den som vet mest om dig - Elin&Britney
33. den vän som du har känt längst? Elsa
34. allra bästa vän? Alla vännerna
37. som bor långt ifrån dig? är typ inte kompis med dom längre 
38. den du har mest minnen med?Britney
39. bra vän du inte träffar ofta? kanske Gabbie men vet inte.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? JA!!

ÖVRIGT!
41. musiksmak? alla syrrans låtar på spotify

42. sport du gillar ? Dans, 
44. har du någon gång hört att du sjunger bra? ja av Britney(:
46. har du hört att du borde bli modell? Ja
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag?  underkläder :P

48. vem är mest galen i din klass? Britney
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? Ja Obelix<3
50. vad tänker du på just nu? att ja kollar på Lars Winnerbäck på tvn


Efter senste du.. skulle det varit kärlek men det fick inte plats.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0