Kan inte sluta skratta med Saga , B

Dagen var grym .
Först vare typ lektioner som inte var så dryga lunch m.m sista lektionen var träslöjd hahahha jag hyvlar fortfarande men ärligt jag suger på all slöjd.
Sen så hämta Alva he  sin cykel så skulle jag hämta min då träffade man äcklot (:
Aa vi cyklade hem och då såg ja hilda så ja skulle cykla ikapp henne då sladdade jag haha fast ja ramlade inte blev fett snyggt! Har sladdat med cykeln 3 grr idag hållt på o ramla jö.
Så skjutsade ja henne hem så drog ja hemmot gjorde inte så mycket.
Träffade Saga lite senare vid vindhems så garvade vi lite där och gick till henne då låg vi en stund i hennes säng och bara asgarva haha var underbart <3
Sen gick vi utåt till Tiunda var där nån timme eller mindre kom hem ca halv åtta.
Efterlyst kl 9 blire!

Sitter o chattar me sagis nu hejråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0