Hjälp! Någon?,S

Asså gud! Jag fattar 0 på NO grejen och har typ läst och läst och läst i 1 timmar men det hjälpte bara lite, men är sjukt trött nu efter att ha suttit och gjort kort i 1 timme lyssnat på musik i 1 och en halv och pluggat i 1, slöseri på dagen? nej elr jo men ska nog sova typ halv 10 idag för det känns som att mina ögonlock håller på att ramla ner,
men ja nu sitter jag och typ målar naglarna med nytt nagelack som jag köpte på åhlens för 29 tror ja att de va med det är typ ingen skillnad på före och efter så.. ja inte det finaste jag har men men. Åh jag ska nog göra lite engelska nu också i 20 min elr mindre sen dags att snussa, hihi men jag ska nog plugga på lördag och söndag för pallar seriöst inte med NO något mer idag och sen slutar vi 3 imorgon också, på en fredag! så är bara sjukt trött nu men puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0