Bästavän sak ,B

Idag så var man emd älskling Saga hahah ni fattar inte hur vi dog.
Ska göra sån där bästavän listgrej alla mina vänner är mina bästavänner men gör om Saga för vi delar blogg ok.


42 frågor om bästavän


1. Vad heter hon ? Saga 
2. Hur gammal är hon? 11
3. När träffades ni sist? 1 tim sen
4. Vad har hon för hårfärg? Brun 
5. Brukar hon färga håret? Nej aldrig, hon är vacker som hon är (:

6. Vilka färger har hon haft? Sin naturliga 
7. Vad har hon för parfym? Gucci (: 
8. Är hon galen? Aa galen med mig <3
9. Vad är erat bästa minne?  Haha typ alla men alla gångerna vi sovit tsm typ och RÄVSTEN.
10. Har ni många minnen ihop? MILJARDER
11. Vart bor hon? Luthagen/rickonberga och Stan
12. Har ni varit utomlands tillsammans? tyvärr inte 
13. Är du avundsjuk på henne?  VEM ÄR INTE HON ÄR GALETSNYGG
14. Vad heter hennes syskon?  Lisa&Agnes
15. När träffades ni första gången? 8 janauri 2009
16. Hur träffades ni? När jag började i hennes klass
17. Vad går hon i för sporter? Inga men hon har gått på badminton!!
18. Vad kan hon göra på helgerna?  Vara me mig eller med sin familj
19. Göra efter skolan?  VARA MED MIG OFCC
21. Har ni pussats?  Klart
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  tusen gånger om
24. Har ni kollat på film någon gång?  Om vi har
25. Har ni bråkat någon gång? Varje dag <333333 haha nejmen inga allvarliga bråk
26. Har ni sovit i samma säng?  Självklart
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  JA HAHAHA
28. Har du sett henne gråta ? Ne omg inte när hon är ledsen utan när hon gråter av skratt
29. Vad gjorde du då?  Grät av skratt med henne
30. Har du sett hon vara ritkigt arg?  arg men inte jättearg !!!
31. Har hon sett dig gråta? ja för många gånger
32. Vad ska ni göra i sommar ?  sommarn 2012 ska vi t grönan o sova i hennes pappas hus när han bor i sthlm.
33. Har hon svikit dig nångång? Neveeeeer
34. Har ni pratat i telefon nångång?  JA VARJEDAG
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?  inte palla med mitt liv
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?  JAAA
37. Gillar du henne?  Nä , älskar henne
38. Vad är det bästa med henne?  Att vi kan prata om allt och att hon är som hon är
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?  är snål!! men tyyp
41. Hur ser hennes klädstil ut? som min  alltså skitsnygg

42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Hon ska redan göra de ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0