2 timmar kvar tills livet blir ännu men underbart, S

Hej bloggen, sitter här på mitt rum efter en till dag i skolan, den va inte så dålig men men när man längtar så myckert till något är det lite svårt att vara i skolan. Gud laser game med de bästa tjejorna! Kan det bli bättre? Tack Elin för att du är så underbar! Nu chattar jag me Britney på fb och både hon och jag bubblar innuti, känns som jag ska svimma! Går runt och typ skriker och hoppar, vet inte varför men är bara så glad ju! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig men tror att de får bli den tröjan jag hade förra gången kanske? Men jag ska nu typ chatta vidare och lyssna på ailucrash medans jag gör i årdning mig fasst det e 2 timmar kvar. Men ha det så bra, PUSS
KJKL
som ni nog ser har jag tråkigt för jag längtar för mycket men aja hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0