MJUUUS , B

cäpärobikk.
Dagen var grym efter skolan drog man till Saga gick ut med hennes hund aslänge.
Sen så gick vvi in typ kollade vilka kläder hon skulle ha på klassfesten askort sen pallade vi inte.
O då satt vi och läste hennes gamla dagböcker ahaha en sak hon skrev vi garva sönder  veckans skratt vafan!
Sen passade vi en cupcakeläppglans ett tag sen  hämtade vi hennes mamma systemkamera och tog massor bilder med den! Och den header jag ska sätta in nu är alla tagna med hennes mammas systemkamera alla är tagna idag förumt den som jag är ensam på den med trädet.
När jag kom hem så typ gjorde jag alla läxor SO -läxan ska jag och Saga redovisa man ska ta nåt från en tidning denna vecka och så ska man diskutera o så nu vare vår tur det är imorgon man gör var för sig itne tsm alltsååå.
Men nu ska jag sätta in headern och ändra färger o massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0