Kolla det är Karlavagnen , B

hahah dagen var gryym.
Jag träffade Saga 25 minuter över fem på sverkeer sen så cyklade vi till Vasa var där kort sen gick vi till lutis
och köpte pringels&socker dricka och när vi kom ut vare plötsligt mörkt haha?
Vi tänkte åka till Tiunda och när vi var på väg såg vi att det var skitmörkt där såatte nejtack.
Så vi åkte till Sverker det var lite ljusare där o så åt vi lite chips och ringde Hanna så kom hon haha och jag&hanna skrämde Saga skitmycket vi var bääst jao.
O så cyklade vi runt saga skjutsade hanna och aj cykla på min cykel. ASSÅ FATTAR NI HUR DÅLIG SAGA ÄR I TRAFIKEN NÄR DET ÄR MÖRKT!!! såå här dålig hon&Hanna hållde på att bli påkörda sämst.
Sen cyklade vi runt ett tag haha sen Saga ba "Kolla det är karlavagnen" hahah såg inte ens ut som karlavagnen fast inte för att ja vet hur den ser ut  ahaha. så ja&Hanna mobbade henne lite där.
Så skjutsade vi hem Saga &så cyklade jag hem.
Nu ska jag göra listan! Asså ni vet listan  jag gjorde senast jag hade sparat den i utkast fast den kom ändå ut!
jag ahde inte gjort klart den!! Så ja tog bort det inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0