Jättefine denne!

Tjo breh! Funderar på vad jag ska ha på men men ja de fixar sig! Lyssnar nu på akon(: ska snart gå och dusch lite för mitt hår blev cp imorse när jag duscha för jag sköljde det typ inte noga så det sitter kvar? a men har typ nu kollat vilket smink jag ska ha och kollat lite extra bilder på google för att se lite grejs, har också kollat mera youtube klipp på hur man sminkar sig(; Men a de kommer bli "dunder" som britney säger men a de kommer bli bäst vafan! Men ja..kommer nog inte kunna sova inatt för jag är så taggad! Men uch måste ju ha syslöjd innan! Vi stickar nu och jag är så jävla dålig på det! och förra gången hade vi inte maria utan någon skit jobbig och taskig häxa istället så jag vågade inte fråga henne.. hihi då satt man och messa med alva och kolla facebook i smyg då(: men ja hoppas vi har Maria imorn för annars kommer jag sitta i ett hörn och gråta! Hahaha men förra gången hjälpte elsa mig typ 6 gr? och jag tappade den hela tiden så den typ dog! A men ja tror inte jag kan bli mormor! JAg och britney kanske gör ett inlägg imorn när vi fixar oss, om vi inte gör det så vet ni ju att hon brukar göra inlägg på morgonen och ja sen tar vi massa bilder som vi kanske kan ladda upp sen! Puss då/saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0