"Jag har en kortlek hemma",S

Chu Brä! Dagen var bäst när jag, Elsa&Brintey körde bubblan hela tiden hemme hos Elsa! Sjukt kul, dock deppade jag för de bahandlade  mej orättvist HAHAH! Nej men puss! Iaf idag var de då skola och vi hade idrott, vi hade basket och dålig som jag är så sög jag! menmen aa men sen ja va ska jag säga..en helt vanlig skoldag typ..fritids gården som vanligt efter lunchen och sen jaja blablabla. Men e så sjukt taggad för ja å Britney slipper matte om en vecka! Dock ska vi ha äckel matsals torkar jobb i en timme men vi slipper matten! Grymt gött! Men ja imorn är de då SO prov, för mkt prov jag faller sönder! men ja jag är inte så duktid på SO typ hihi(; men nu ska ja dra å plugga dåra så ja iaf inte får alla fel (vilket jag ändå kommer få) menmen. en stor fet PUSS till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0