Jag gråter bara i regnet

Dagen var bäst på vasavandringen när jag och Briteny flumma i kyrkan och hon sa ett ord i mitt öra helatiden(: vi gick ju dit efter att skolan hade varit i 30 min så vi kom tbx typ 12 och då åt vi sen fick vi ha extrarsat till 13.00 och då var de 40 min kvar tills vår klass slutade så inte så jobbig dag alltså(: Fritids gården såklart på rasten Elsa och Alva äger på nån grej sak som ja inte vet va de heter men medan dom va bra på den spela jag och Britney apspel sen va dom också me! Roligaste me er (:<33 a men sen drog ja och Britney hem till mig, vi skulle kolla lite saker till festen om en vecka men vi drog ut me tyra i 30 min sen typ gjorde vi saker och sen tog en massa bilder! puss//saga

lite bilder från dagen




kk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0