i'm sexy and i know it

tjoo breeh alla människor! Skoldag, seg som fan! Orkade inte me vafan>! Men ja å britney garva typ hela dan! Snälla låt de bli så imorn också!(: jag sitter här och laddar över lite bilder dåra såatt kanske ni får se lite sen<3 men a igår kom då pappa och agnes hem från italien och dom hade köpt sak till mej, dock var det ingen mobil som jag hade hoppats på men jag fick en tröja med typ en tiger på? och en nalle puh gödis grej! MUMMMMS! har ätit hela dagen nu så klaga inte när jag blir mullig<3 a sen klassfest imorn, ja är konstig för jag började plocka undan saker nyss?? a men britney kommer dåra och så ska vi ficksa oss(: syrran ska göra gaga rosset(?) i håret dåra så hoppas de blir bra! A idag då kom farmor och farfar för lisa var sjuk och var hemma från skolan så dom var här och laga mat. sen skulle pappa komma hem sent så jag fick pengar av farmor för jag behövde köpa bruna "hårnålar" elr vad man säger, nivet spännen fast dom är smala typ asså ni fattar? aa me ja ny lyssnar jag typ på lady gaga och LMFAO äger!<3 ja vad ska jag säga??? super taggad för imorn! ska bli så jäkla kul asså(: så att ja hejdå<3
mnm,n.km.,m.
klsa.
javet redan att bilderna är cp såatt.. ja puss!/saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0