HÖÖSTLOOV JUU ,

Höstlov är här! Idag i skolan vare freaky friday man klär ut sig/sminkar sig läskigt det var mer än vad jag trodde i vår klass som gjorde det fast det var asfå i hela skolan . Dom hade dekorerat matsalen skit läskigt rosa mjölk&grejer. mysigt vare ju.
Alla stirrade på mig och Saga hahah assåfyfan i skolan också.
Efter skolan cyklade jag och Saga till stan gick in i Ica köpte lösgodis gick till Filmstaden satt där åt godis drog till hemmakväll och köpte min powerking<3<3<3 för dom hade slutat sälja där mitt i stan och på hemmakväll vare också billigare ihihi.
Efter det bänkande vi oss snacka om allt så här jetemysiga roliga saker.
Sen började det bli mörkt så jag cyklade hem kollade på  Tv en stund.
I stan så stirrade varedan människa! För vi hade inte tvättat av vår sminkning lala.
På måndag ska man också gå bus eller godis med Saga Elsa Hanna Moa & Alva T trorja?Hilda frågade om hon kunde hänka på så Hilda om du ser detta kontakta mig!! För måste säga vilka tider vi träffas.
Kommer bli myspys ju.
Visar bild på sminkningen jag hade på Freaky Friday!
syns inte så bra men typ ögonbrynen och så hade jag asmycket runt ögonen.
/Britney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0