HEEEEEJ!

bästa rubriken jag kommit på.ok? aa hej. typ cillar mannar! Nej men a nu har jag slappat i 10 minuter? a men jag måste bara fixa så mycket för jag vet inte vad jag ska ha för kläder imorn! Plus har jag ont i magen): a men jaja nya tag.. men jag vet inte riktigt om jag ska ha svarta höga shorts elr kjol? aja de blir nog bra, Alva He skulle typ också ha något av de! Hihi. Men a kommer bli bäst! HAHA idag i skolan på fritids gården spalde Alva He, Britney och Elsa något tråk spel så jag kollade i tidningar och sen gick jag och alva och kolla när vi skulle börja, och ja...smidiga som vi är var vi redan då 10 minuter sena(: haha sen pallade jag och britney inte springa så vi blev 15 min sena? haha kommer säkert få kvarsittning på fredag igen! men a ska fixa nu då så pussen!/saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0