grr , B

Hahah Saga sa typ att dom hade läskigaste vikarien på Syslöjden ((;
Idaag vare iaf skola det va jetekool. Efter skolan blev jag&Alva runt skjutsade på Sagas pakethållare 2 st på en ok.
Träslöjden var skit tråkig men gick assnabbt . Imorn ska vi på Vasa vandring antagligen vare Slottet lr Domkyrkan ah. Kommer bliin douunder! Idag ska jag göra alla läxor bild matte SO en vecka kvar till klassfesten oxå!
Jag ska se vad jag ska ha på mig och vad jag ska ta med mig när vi fixar oss hos Saga innan fast klassfesten är bara 2 timmar men jetekuul.
Snart ska ja till Lager 157 med mamma&systrar det öppnar imorgon fast det är sån här typ föröppning för vissa det e typ asbilliga snygga kläder så kanske hittar nåt o då visar jag det.
men typ hejdå.gammal bild man tog  nej den e inte från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0