Glida runt på Sagas cykel , B

Jätteskön dag! Först hade man skola  efter det gick man hem.
Sedan ut och var med Saga vi träffades vid Sverker cyklade vidare till Vindhems och sen till Konsum köpte choklad och cyklade till Ekeby. I ekeby var vi i en park jättetråkig men med Saga kan även det tråkigaste bli kul (:
Vi var där ett tag efter det så cyklade vi till  Ekeby konstgräs och där hade Alvas fotbollslag träning så vi hälsade på henne och vi lämmnade min cykel på ett cykelställ och Saga skjutsade mig för hon har fått en Damcykel så det är jätte mysigt att bli skjutsad vi cyklade runt jätteskönt vare! Att bara sitta på Sagas pakethållare lite senare tog vi min cykel och cyklade hem. Nu sitter jag här jätteont i magen eftersom ja har ätit 2 hamburgare.
Men nu ska jag surfa på nätet sen så pluggar ja till Engelska provet och So-provet.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0