Garvar hela dagen(:

Idag var det då skola och den flöt på som den alltid gör. Först hade vi lita svenska och no och de va ju drygt, Sen hade vi bara rast och sen matte innan vi skulle gå och äta, efter vi hade ätit gick vi till Mattias på fritids gården som vi alltid gör och där soalade vi apspelet som vi gjorde igår, sen så var det de roligaste på hela fredagen SO, jag och Britney hade ju nyhetsläxa när man ska ta med en nyhet och sen redovisa den så vi gjorde det och de gick ju bra, sen kolla vi på lilla aktuellt skola och sen nyhetskryss innan vi fick rast, HAHA RASTEN VAR BÄST! vi gick till andra sidan av skolan och där spela vi in massa filmer men sen kom Sam och förstörde men men nu skrattar jag åt dom(: sen var det då bild och redovisningar ja och sen så hade jag och Britney fått kvarsittining av Eliasbeth i typ tisdag för att vi kom försent till lektionen så då fick vi sitta i klassrummet och läsa i 5 minuter, tycker inte att det var så hemskt(: sen gick ja och Britney hit till mig igen och typ busa i 40 minuter? A sen typ saker a sen gick hon typ klockan 6 och sen typ gjorde jag inget å sen åkte ja till konsum och köpte krossade tomater för jag och Lisa ska göra pizza senare ja och nu sitter jag här och kollar på barnpogram med Lisa(: JAA!

A Agnes drog ju till Italien idag för att va me pappa där som är på någon viktig konferans(?) a så hon fick följa med och dom kommer hem på tisdag så då åker vi till pappa dåra, a men asså klassfesten kommer bli klart bäst! Jag svär!!(: ha det så bra puss//saga(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0