Främlingar gör våra dagar , B

Dagen var ju fan bäst . skola sen jag Saga,Elsa,Alva He, cyklade till Ali's köpte lite gottgott och dom cyklade hem.
Sen vare bara jag och Saga först stannade vi lite där nära Tiunda hälsade på Max&Oscar och pratade vidare.
Och jag låtsades typ cykla iväg haha tråkig jag är? Men a efter det var vi i en astråkigt park sen så cyklade vi till en kulle och vidare till nåt ställe där det var lägenheter vi hade aldrig varit där skitmysigt ju! Haha vi var lite barnsliga i typ 1 timme där och sen märkte jag att någon från en balkong stirrade på oss så blev ju lite pinsamt.
Sen kom den som stirrade på oss ner en gammal tant mellan 75-90 typ haha fett scary var hon typ sa att det inte var allmän plats och att vi la ditt nåra käppar från igår kväll haha vi ba wtf Saga sa emot henne men ja palla inte prata me henne så ja sa typ bara ok ok sen så gick vi mot våra cyklar och då gick hon typ mot mig och ja backade asmycket sen frågade hon vart vi bodde ja ba där borta varför skulle vi säga våra addresser sen hon sa hon inga cyklar på gräsmattan heller gå tillbaks där ni bor där borta som ni säger det är ju löjligt sa hon och skrattade .
Hon var skitläskig vi tog våra cyklar cyklade iväg och asgarvade som fan vi cyklade till Sverker pratade minnen sjöng och skrattade åt gammla damen hon kanske var dement synd isåfall menmen.
Alltså undra hur många "konstiga" främlingar jag och Saga har mött på .
Har precis gjort klart min svenska läxan har glömt matteläxan i skolan men den är till Fredag och imorgon har vi Engelska prov ärligt talat orkar inte med prov men nu ska jag kolla vidare på datorn Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Roligt att du är med och tävlar på min blogg, lycka till! :)

2011-10-06 @ 15:00:20
URL: http://www.emlas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0