fixafixafixafixa

lalalalala vad ska man säga om rubriken..? a men hej typ, idag har de inte vart så kul dag så.. a är inte så jätte glad både för att jag är hungrig och uttråkad men fotade cp saker nyss. Men först typ vakna jag tidigt, runt nio sen kollade jag på tv dåra och drack varm oboy med grädde och rostade mackor, sen åkte jag, mamma&Lisa till ica maxi och köpte hår grejer, både vanlig hårsprej och värme skyddande på lindex för att kunna fixa håret på onsdag för dom vi redan hade har Agnes tagit slut på.. sen gick vi in på ica maxi och då drog mamma iväg när jag stod och kollade på schampoo och Lisa stod också med mej så sen blev hon lite rädd men jag brydde mig inte så mycket så jag tog med henne och vi gick och kollade på ringar typ och då hörde vi nivet den där rösten i högtalarna så att hela affären kan höra säga "kan saga och lisa komma till kassorna där mamma väntar" hihihi. duktiga flickor! A sen åkte vi hem och jag började städa men det tog massa tid att göra det så jag hann inte vara med britney på stan innan det skulle ha blivit mörkt): ja så då fotade jag massa saker puss//saga(:

några av mina bilder

jklcx

klm.,

ååååååååååååååååå

jhnm ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0