FAAN VA BÄÄST <3 , B

Daagen var så sjukt bäst.
Kom nyss hem eller för typ 15-20 min sen.
10 i tio cyklade man hem utan lyse cyklade med typ Saga hela vägen för hon svängde typ precis in innan mitt hus.
Och hon mötte sin pappa nånstans . Iaf dagen var så jävla bäst är skit mätt kan inte äta något mer idag.
Alva T var skitläskig i duschen hennes vita mössa och så tryckte hennes ansikte typ mot duschskärmen så var lite suddig fattar ni hur mycket jag&Alva he dog vi typ bara kutade och råka fälla alexandra som var bakom oss hhahaha .  Hahah sen när vi alla 7 pers dom åt pizza jag  åt korv lool.faan va vi garva, detta gjorde helgen jeaah.
Jätteskön läskig och mysig dag!
Nu ska jag checka bloggar så hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0