Berättar om gårdagen ,

Skolan gick ju ändå väl okej snabbt efter skolan så skulle jag&Saga cykla till henne innan det pratade man med finaste alva&elsa och så typ cykla vi med massor Sam döda min cykel typ och Sam&Elias sprang efter oss scaryshit.
Jo sedan ca 1 timme pratade man med Saga just chillin i hennes rum sen skulle hennes stora syster fixa henne lady gaga rosett så ja rotade i hennes rum intressanta grejer ju :D.
Sen kom hon tillbaka och vi klädde på oss och så gick vi till badrummet och sminka oss saga sminkande mig&henne sj hon hade grymt snygg lady gaga sminking!
Men haha vi skulle möta Alva&Elsa 18:20 fast vi började cykla 18:20 men vi kom fram 18:24 och vi kom före dom lala. Det var mörkt då fast våra kläder o sminkning syndes inte brabra.
Vi cyklade till skolan och då var typ alla där så vi var i hallen i matsalen för dörrarna inte hade öppnats massa körde pingis och så öppna dom typ och så berätta dom vad vi skulle göra&massa gjorde sakerna vi skullle göra och sen när allt det var slut spelade vi pingis dansade åt saker tog bilder med elsas kamera och massor.
Dom hade tårta också ahhah 2 styckna och på marsipanen var det MICHAEL JACKSON SÅ JÄVLA COOLT UFF!!!
10 i 9 så åkte jag Saga&Alva hem.
Nu ska jag äta mat så kyss.
Bjuder på bild från efter klassfesten ( hade bytt kläder då)
Det var typ ögonsminkningen som inte syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0