Vi i femman

Hej alla! Sitter på mitt rum och har mikke tråkigt! Snart kommer det några som ska kolla på huset som kanske vill ha det. jajaja. Idag efter skolan var det ju tråk när man behövde åka hem direkt för man skulle lämna tillbaka köcker på biblioteket som jag hade fått 510kr böter på.. mycket duktig tjej! imorn missar vi 10 min av träslöjd. JAJAJAJ jippiee! Vi ska ju vara med i vi i femman och jag är typ säker på att britney, hilda ,alva,alva elr elsa kommer att ha tiip alla rätt och jaag har 1 -.- hihi jag är ju så duktig! Sitter och lyssnar på "soja" med here i am. ääger ju! Älskar den! Men ha det så bra så ses vi sen kanske för jag måste göra läxor -.- pus //saga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0