skit&massa

Igåår så var man med Saga&Alva&Elsa vi var hos Saga o massa ja våldtog saga&alva o elsa våldtog saga omg så grov våldtäck elsa gjordee doog.
sen misshandla ja saga o massa sen drog vi ut aaa elsa stack vi pratade med elin en stund och träffade hanna&snackade om allt.
Idag var jag med Saga Elsa hilda&wilma hos hilda fättkul vare när dom bakade kladdkaka lekte jag o saga i hildas lekrum och sen när dom satt i ugnen gjorde vi typ nåt hahaha störtkonstigt iaf älskar min bebis santi<3333 saknar henne hihihi o sen så satte vi på Horton ahahha äkta bebis film men vi bytte till harry potter och fången från azkaban men sen drog elsa för det blev mörkt o så kollade vi på den fast sen glömde ja o saga bort den för vi smsade med hilda&wilma som satt i soffan brevid aslänge typ.
o så drog vi var skitmörkt när ja cyklaa men ja leveeeeeeer.
hejdå puss
/BRITNEY

Kommentarer
Postat av: Hildaaa :D

Min bebis var lugnt sötast 8DD



HAha Santis jättesoot<333<33 Sagas uggla hatten o allt haha värsta deckaren Cx



PussPuss från Hilda :3

2011-11-14 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0