DAAGEEN

Dagen var grym börjades med saga på stan vi gick fan genom hela centrala uppsala grymt vare men ont i fötterna<3.

Oså rullade vi på &gjorde massa galenheter hahha orkar ej.

Så var vi på stan aslänge sen cyklade vi t sverker åt godis och jag drack min powerking ofcc.

Sedan cyklade vi runt i Hannas kvarter som vi kallar det (: nån stund sen varee skit kallt så vi cyklade till hildas port och var där inne omg älskar hildas port<33 hahah 20 minuter" efter såg hilda mitt sms och var vi med henne

OMG HILDAS HISS GAMMALDAGS LÄSKIG ORKAR EJ.

Hållde på med den som vanligt sen så drog vi in o gjorde massa galenheter haahha pippi tommy anicka <3

Sen så stack Saga så vare bara jag och hilda o så åt vi plättar SÅÅÅ HÄÄR GOODA.

Oså var vi på datorn hahahaha hilda din klänning så hääär heet ((;

Sen kom ja hem halv sju kollade på tv tog ut ur diskmaskinen o nu gör ja massa såna saker KOMMENTERA SÅ FYLLER JAG I massa kommenterade/gillade orkar ej hihihih.

Nu ska ja forsätta med de så pussäään.


Kommentarer
Postat av: Hildaaaaaa

HAHAHA Tommy anicka Pippi OMG visst är hissän SÅ HÄR LÄSKIG 8''))

HAHAH ni blev livrädda när jag öppna hissgallret och hissen stanna HAHAH OMG....

2011-11-25 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0