chatteliruuuriii

dagen flöt på fan? även fast vi hade träslöjd så gick det grymt omg min gingerman <3<3<3.
hahaha asså jävla matteprov förstörde allt ja visste att ja sög på matte men ntä så mycket.
typ sämst i klassen var ja säkert eller nååt ska fan ta ett snack med matteguden om det inte funkar så skaffar ja en matte advokat om de inte funkar så luffar ja ivääg någonstans liksom luuffarbittie ihihih.
imorgon är det iallfall inge matte * happyfaaace*
&imorgon kommer dagen flyta på eftersom typ 3 lektioner vi slutar tidigt& efter blire cupcakes bak hos Saga fäkkiing yummy.
ihihih vet ni jag saga&alva vill börja på gitarr vi var fäkking proffsiga på musiken må ja säga(:
vettni hilda har typ noah fobi sån sötnos var hon idag ville ba slå henne hildeen då ,bara för jag& Noah var teammates hahah dog lite på hilda sån sötunge<3
känner att detta nlägg blir onödigt tråkigt men jjää är glad äftärsöm imorgon äre ingää matte.
kommer säkert få typ ettan mattebok för ja sugäär eller nåt men uuhhm.
mst luffa snart typ pallar nte me mer matte .
lite särbild juu(': omg saknar mitt hår det är ju fäkking sseeeppee nu så vill dö eller nåt men uhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0