1000 år sen???!!!

Förlåt förlåt för dålig uppdatering de sanaste 2 veckorna från min sida. Men a jag har varit hemma hos mamma  nu och datorn klarar inte så mycket här så ibland dör den. Men ja Britney har ju uppdaterat så ni vet ju lite iaf (: Men a disco på fredag, myysjääh typ alla från 5A ska gå så de blir ju kul. Asså jag höll på att dö i fredags, jag blev så sjukt rädd asså! Jag var ute med tyra och sen kaske 3-5 m bakom mig ramla det ner en sjukt stor och tjock gren som small så sjuk högt och åhh jag blev så rädd men är så sjuuukt glad att jag gick lite snabbt för annars skulle jag ju kunnat blöda och massa i huvudet! Men nu ska jag leka på datorn och sen blire topmodelllll! Jag missade förra veckan så måste kolla idag! Puss!/saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0