100 år sen

100 år sen jag skrev mänmän mst ju få leva livet litee, skolveckan har varit dundermysää.
ska dra t pappa idag mjuuf (': då kommer däät bli onyttigheter så kommer va veldie shokk helt klart vär'te.
asså ingen fattar  vad jag skriver mänmän ja är på humör må ja säga.
Jävla kylskåpet piper för mamma städar fäkking anoying men ja står ut<3
& första advent på söndag fyverkerier på slottet kommere va då vill faktiskt tagga dit så det kanske blir att dra dit<3.
Imorgon äre också party i Märsta typ släktingsak älläär nåt kommer bli dunder för senaste gången ja var där så bjöd dom på powerking hhihih var super glad förutom att dom sa att ja inte fick ta för ja var för liten fast drack typ 3 endå min kärlek till powerking är obeskrivlig saga duväät däät.<3
ja misshandlar saga massor i skolan idag tycker lite synd om henne fast hon vill ju att jag ska göra det ? (':
OMG OMG VILL GRÅTA VET NI VAD SOM HÄÄNT??????????????????????
VI BYTTE PLATSER IDAG FATTAR NI HILDA OCH JAG ÄR INTE BÄNKSYSTRAR LÄNGRE 1!!!
17 AUGUSTI - 25 NOVEMBER !!! 3 MÅNADER 1 VECKA OCH 1 DAG HADE VI VARIT BÄNKSYSTRAR KOMMER ÄLSKA DEJ ALLRA MEST GULLÄÄT.
hilda som vi säger en gång bänksyster alltid bänksyster.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen åååh JAG FATTAR EJ SÅÅÅ HÄÄÄR SÖRGLIGT JAG DÖR SNÄLLA FÖRSVINN EJ ALLTSÅ NOAH SITTER FRAMFÖR SÅ HÄR IRRITERAD HAN TAR JU KURT OCH KURTELINA HELA ******* TIDEN >:((

2011-11-25 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0