S, DATAFÖRBUD! AHHH

Hej igen alla zööta ;))
För ca 2 dar sen så blablabla va mamma på datan och så, och jag hade instalerat skype+google chrome (för läääeeenge sen) och då hade den vanliga internet också blivit till chrome, så bank hemmmmmsidan saken såg inte lika dan ut (för att de va google chrome) så då fick hon versta utbrottet på mig;( su nu har jag data förbud när jag ä hos mammi ;(( de suger, så jag kan inte blogga lika mkt nu men jaja, de får ni tåååla ;))
Minst 2 inlägg i veckan ju xD
nEJE! de e typ nt varning för barn idag? </3
OOOONNNOOOHH!
Jaja vi ses<3 puss på er;))

Kommentarer
Postat av: :p

jag hade dataförbud för ca 2 veckor sedan, men det var bra för jag var på datorn för mycket en period

2011-05-07 @ 10:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0