Hellujsen ;))

Jag vet att jag typ inte har skrivit på ca2 veckor me aja kan berättta lite.
I lördags var det VALBORG<33 och jag va me Elin Hanna Britney och Alva. Vi hade sjukt kul!!
Vi kollade på forsränningen och fick typ den bäääästa platsen!
Sen på kvällen klockan 6 typ kom Britney till mig och då gjorde vi lite grejs, sen gick vi till majbrasan och där va Alexandra och Ella så vi va me dom.
Och igår (tisdag) var det öppethus på skolan (tråkigaste öppethus ever!) så då gick vi och kollade på lite saker..
Aah jag glömmer aldrig bildspelet som va där, alla va så småå<333
AA och här sitter jag nu.. hemma från skolan=( men aja vi ses snart;)) puss puss<3
Undulater finns på månen. Hihi ;D

Kommentarer
Postat av: :p

valborg är det jag älskar som allra mest !

tack för att ni skrev igen,

2011-05-04 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0