Glida runt och träffa foolkz

Jao , idag så vare skola vanlig rolig skoldag, Sen så drog jag & Alva till henne o plugga till so provet på fredag skit svårt -.-  och nästa fredag har vi svenska prov aja slut med det dåliga.
 Vi orkade inte plugga mer så vi gick ner bytte om till bikini ( fick låna av alva) Vi försökte sätta igång vattenspridaren men ah nej det failade vi på, Så vi tog hennes vattenslang o spruta ner oss och gjorde såna sjuka saker haha, Men sen så tvättade vi oss. Och drog ut & så plingade vi på hos Hilda  a & då kom hom & då så gick vill till Vasa där träffade vi becca ella hanna akke&emme så ja vi va med dem kort , Sen så drog Hilda ,
Sen så drog becca ella hanna emme&akke
Så det var bara jag o ALva  vi satt i stora gungan sen kom en asliten göllig kille o tog fart (: Sen så kom Saga ,
&vi drog till skolan o va där o så drog Alva då vare ja &saga vi snacka lite men sen så skulle saga på dansträningen &jag drog hem till mig &nu sitter ja här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0