SOMMARLOV!! ,B

Varit bästa skolavslutningen eveer! För vi dansade alla i min årskurs och dt gick azum! för jag och Saga kom med på tv för svt var där och filma vår skolavslutning Saga dansade när dom filmade men nt ja för ja va i min slutpose sen vare askul avslutning vill ba dit! Så fick vi ros så klart för vi ska börja ny skola.
Så vare tårtkalas muums!!
Aja sen så drog ja hem bytte kläder drog till vindhems träffade Hilda&Saga så drog vi till Vasa så va vi där askort.
Så drog vi in till Hilda och åt nudlar fast nte Saga hon skulle ssnart hem , Ja så drog Saga.
Jag och Hilda åt våra Nudlar &typ var på datan aslänge men vi hade dt azum så drog ja hem.

Och dt är SOMMARLOV!
Slänger in en bild sen på min sommarlovs outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0