Vi går tills vi kommer fram ,B

Igår så badade ja me Elin , sjukt kul . Och idag gick vi till stan Elin köpte 4 saker Pyjamasbyxor och en tröja från H&M en sjukt gullig keps från Kapphal och en assnygg tröja från ginatricot.

Jag köpte en svart&grå tröja från H&M och en tröja från ginatricot.

Bilder på sakerna jag köpte :D Sjukt billigt den färglada från ginatricot kostade 49:- och den från H&M som är svart&grå kostade 69:-



Jag med tröjan från H&M


Elins outfit som hon hade idag xdd

 Elins outfit som hon hade på Söndag

 Visade aldrig min outfit från skolavslutningen här är den :D

Ouf jag&Saga älskar Elins stil käärlek till deen!
 haido


Kommentarer
Postat av: Elin

Så söta ni är! <3



Hajjdå.

2011-07-26 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0