S, Sluta bara!!

Nu under sommaren har jag upptäckt att typ alla säger att dom är tjocka! asså vissa som säger det är ju de och de e bra att dom vet de men typ 5 av mina kompisar på landet e skiiit smala och dom brukar säga att dom är tjocka? lixom, ska ni bli sjuka nu elr? Jag fattar inte grejen med att vilja att andra ska säga emot. Dom säger ju antagligen bara så för att dom vill höra av någon annan att dom är smala..men lixom om någon tjatar om att den e tjock ska man väll inte säga emot..HAHA, förut i sommar när vi va i stugan så sa en att han va tjock, HAHA jag och en annan sa då, "Ja vi ser det"
men vi var såklart ironiska och sa såklart det till honom sen. aja de va typ de jag ville säga..HAHA onödigt inlägg. men jaja
FÅR INTE GLÖMMA ATT SÄGA: Att min lillasyster fyller år imorgon och vi ska typ åka och bada och sen gå på resturang så jag kommer nog inte blogga, för vi har typ som regel att man inte är på datan på någons födelsedag.
Och sen ska jag åka till RÄVSTEN i 2 veckor, så vi ses om ca 3 veckor, för skulle vara hemma i 3 dagar innan jag drar till yxlan och kanske kampar på Åland, och sen jaa.. sen drar jag typ till mamma och åker kanske till mormor och morfar..
och sen blire pappa igen och lite mera kamping innan vi sticker till farmor och farfar.


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0