VARFÖR BLOGGAR VI ENS PÅ DENNA

INGEN LÄSER DEN LÄS VÅRA EGNA DOM E AKTIVA > WWW.BITTIES.DEVOTE.SE <
OCH WWW.SAGASPLACEE.DEVOTE.SE
SÅ.
Iallafall god jul! Juldagen ju nu.
Ska bara ha det lagomt chill dag näjjs va?
Imorgon äre första mellandagsrean kommer va  kaooozz i stan.
Kommer iaf gå forever alone för Saga dissar vadå inga vänner? (:
Driver  ahahhaahhaha ni tror jag är värsta ledsen .
Iallfall vet inte om jag går ens vill inte gå forever alone HAHAHA ORKAR EJ SKRIVER SOM ATT JAG ÄR LEDSEN ÄR INTE DET SÅ ALLA VET AHAHAHAHAHA.
Aa men tror inte jag går alla kmr stirra ba mobbad.¨
Min mobil är paj asså dör lite alla mobiler jag får dör för ingen kan skicka sms t mig fast min moder uppdaterar min mobil och om wordfeud försvinner dör jag lite.¨
PUSS SÖÖCKERS.
ey alla som ser detta smsa med mig oj skoja får inte era sms hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0