sussar (:

Dagen var ju helt ok efter skolan hade ju jag Alva Saga & Emelie snöbollskrig så däät funka.
Men Emelie drog ju så vare bara vi hade dä galäät chill i Alva STORA&FIIINAAAA hus jo väldiie fint må ja tala om.
Efter det träffade jag mor min (: aa o så cyklade vi eller ah hon cyklade till Tiunda för nämligen mellanstorasyster skulle ha teater(hennes klass)& det var fan treevlans Signe var ju oxå däär .
Efter det drog vi hem och jag gjorde typ läxor träänar som fään på So kart förhör så jäävlans jobbigt men dä funkär.
Idag vare också engelskaprov tror fääktiskt dät gick brää fast alltid när jag tror när det går bra så får ja sämst resultat men såaatte.
Och diagnosen i matteboken fick jag alla rätt på fast Saga hon fick massa feel så hon fick blå matte åhh nuttee då (:<3.
Nu ska jag typ sova så ba hejdå :D
/BRITNEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0