saga svär ja lakkar snart

Saga har fäkk inte bloggat på henne ska fäkk fakka henne oh juste gjorde det idag
jag hilda&saga abow trekant o grejer lovisa har bilder men dom är för olagliga för att visa<3
Iaf skoldagen flöt på män vi stanna ju 1 timme o grejer för det var julsångsövning det gick ju fan bra ;oo
Hahahaha fast funkade inte på vissa ställen fick ju asg attacker för saga sjöng så vääckkeert.
Asso har inte ens lärt mig låtarna och julavslutningen är på onsdag nästa vecka kmr fäkk inte funkää.
Imorgon äre NO-prov ärligt talat kan inget jävla inget kommer sumpa det så jävla pissed off pallar ej sumpa detta prov skäms så stort men NO är min svagaste ämne så, ska försöka plugga ballen av mig men lixom kmr ikke funka har så svårt att lära mej vissa saker dats lajf!
BLEV KLAR MED MIN TOMTELUVA PÅ SYSLÖJDEN IDAG!
Egentligen ska detta vara vår sista syslöjd (och igår sista träslöjd) Men vi ska ha två gånger xtra på båda bara för att den andra sak saken har haft för lite hk.
Menmen min tomteluva e iaf mysig inte fail som Saga hahah gråt ej nu Saga.
Men känner ju fan att jag lyckas här i livet när ja fakk blev klar med tomteluvan.
Asså förlåt för detta blir onödigt långt inlägg ert fel om ni läser ((;
you light up my world like nobody else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0