OK ORKAR RUBRIK

Ba sho ja suger på att komma på rubrik men pussisar ändåå <3
Idag ska ja iaf t faderspader ruuliigt inte träffar pappan min på länge ju !
Skoldagen flöt fäkk på hängde med den härliga människan Saga efter skolan wääh.
Vi gjorde inte mikket men hade däät ju fäkktiskt väldiie fint.
Kan ju inte blogga hos pappa så bloggningen tas upp på söndag fast inte för nån läser vår blogg.
Yo , Saga har inte bloggat här på evigheter ba på hennes egen blogg men läs fän våra egna bloggar dom e fäkk väldie mer aktiva > www.sagasplacee.devote.se <  > bitties.devote.se < checka or die.
asso dom ska säga vilka som gått vidare 13 dec i vi i femman svär vår klass kommer ikke vidare määnmään vi mööste för tänk om dom andra 5a:orna kommer vidare då e vi ju fan pinsamma intää brää funkäär ikke.
känner ju fan att jag skriver helt sär men gör det för att irritera fäkkiing anoying hahaha åhh älskar mig.
Hejdå bloggar på söndag igen pussisar <3
/ Britney
fan allt e skit just nu livet inom mig dör ut men jag kämpar som in i helvete och det funkar nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0