Kööör

Hej! NI ba "aha, äger hon också denna blogg" Ja lixom har ju inte bloggat på denna på typ kanske en månad..? Menmen så är det! Om ni vill ha inlägg minst varannan dag så besök då britneys och min egna bloggar >>www.bitties.devote.se<< och >>www.sagasplacee.devote.se<< men har inte mikke att säga. Jag, Alva, Elsa, Britney, Lollo, Hilda, Lovisa, Wilma, Alva och Anne är med i årets julkör för 5orna och 6orna så det är kul. Idag slutade vi klockan 13.40 och körövningen började klockan 14.00-15.00 såatt...ja blev en lång dag idag.. cyklade till sverker med Britney och Elsa för att hämta min cykel som har stått där i kanske 3 veckorn nu aa sen gick allt bra när jag skulle gå hem men sen började jag cykla på den och då blev den cp igen så ja..jag och pappa har lämnat in den nu så ska hämta den imorn. ÄR SÅ GLAD!!! PAPPA OCH MARIE HAR KÖPT SAMSUNG NÅNTING NÅNTING SOM ÄR EN PEKSKÄRM!! LYCKLG! SKA TA OCH LEKA MED DEN SEN! Men a dock är jag ledsen för vi har NOprov imorn och jga glömde alla böcker och allt på skolan så kan inte plugga...inte bra inte bra.. men a det får räcka för idag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0