Hej efter 100 år!

Hej igen! Inte bloggat på sjukt länge igen men men..Iaf, nu sitter jag i mitt rum som jag gjort hela dagen. Chattade med Britney nyss♥ vi ska sova över någon gång på lovet efter nyår! Kommer bli så kul!!! Då ska vi också ge varann julklappar((: jag vet precis vad jag ska köpa till henne! Idag har jag kollat massa "vad jag fick i julklapp 2011" klipp på youtube! Det är sjukt kul om jag är helt ärlig, att se vad alla andra får! Dock blir man avundsjuk.. Blev irriterad på en tjej i ett sånt klipp som visade en iphone men sa att det var en ipad.. sånt blir jag irriterad på. Nu ska jag logga in på fb igen eftersom man inte kan göra två saker på denna dator så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0