GOTT NYTT ÅR!

Asså ärligt fakk vad 2012 ska bli bäst soom fan :*
Massa planer spec sommaren, massa nyårs löften fast alla utom 1 är hemliga.
Supertaggad till 2012.
2012 ska inte bli som 2011 typ tråkigt&så.
2012 ska bli som 2012 fast mycket vildare.
fäkk vad det kommer bli brää som fään assååå 2012 här kommer jag.
2012 ska jag va asbra i skolan .
Ärliigt fakk vad kmr blii braa jag ska fakk inte ha några tråkiga lov jag ska skita i allt som kommer&försöker förstöra&bara sikta framåt jag ska vara glad precis hela tiden.
FAKK 2012 HÄR KMR JAG SKA VARA GLAD HELA TIDEN VARA FETT VILD&SKITA I ALLT&ALLA BITCHES SOM FÖRSÖKER GÖRA NÅGOT WOOP WOOP!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
/BRITNEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0