GOD JUL :D

Som ni ser har jag inte bloggat på tusen år men har ju varit hos pappa och ni vet hur det är med datorn där?

Jag firade min första jul igår för halvsyskon åkte idag fett sorgligt fast vi chattar på wordfeud vadå nördar(;?

Iaf jag fick massa fint 2 tröjor från Gina en av dom ska jag ha på nyår och så fick jag 100 kr på gina

sedan fick jag en digitalkamera!

Och idag nu på riktiga jul fick jag 300 kr och 120 kr och en digital kamera till...

Mina föräldrar hade inte precis pratat och nu måste jag välja mellan två eller jag får ha kvar båda men fett onödigt men vill inte välja mellan dom synd om föräldern då så måste ju fan komma på ett beslut.

Men det är ju jul inte sura miner så typ god jul (:

Men vet ni jag ska ha ett mål minst 3 blogg inlägg om dagen och det börjar imorgon :P

Snart äre iaf mellandagsrea supertaggad ska typ gå med Saga kommer shoppa arslet av mig så mys blire!

Men e jättedeppig vet inte vilken kamera jag ska välja vill inte välja bort någon men moder ska prata med fader så får se hur det blir.

 

/Britney

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0