disco imöörgöön

Dagen flöt ju på men syslöjden sket sig planerade att bli klar med tomteluvan men så opro som jag är på slöjd så funkar det bara inte /:

haha och lunchen på fritidsgården körde vi kortspel om man förlorade fick man välja att göra en pinsam sak eller bli slagen på armen ( inte hårt om ni tror det så!!)

& det var gryymt qaaj.

Efter blev det ju att dra till saga den människan vi skulle baka men det gick ju åt helvete för saga hade ingen magarin& vad fan kan man baka utan magarin och Saga hon tänkte ju inte den människan o så istället gjorde vi en sak ni aldrig kommer få veta.

Sen skulle vi spela tvspel men sen ja ba orka så vi körde frågesportsspel omg saga ledde sen vann ja kände ju mig så här superstolt. o så läste vi upp alla frågor från spelet och chilla g1.

på morgonen såg jag julkalendern den var ju faktiskt litee braa .

 

Imorgon kommer jag typ inte kunna skriva förens ikväll eller på morgonen för jag kommer vara hemma ca halv tio

för efter skolan drar jag till saga är där sen drar vi t discot så qaj.

men fett onödigt inlägg så hejdå. (:


/britney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0