ba shue sämst bloggning:*

Dagen flöt fäkk på ja helt awesome.
Asså idrotten var bäst åhh Hilda failunge:* Vi hade idrott med sjuorna andra gången nu.
Men dagen flöt på som sagt och imorgon äre bara att kolla på Lucia och sen äre pyssel hela dagen så jäävla läätch.
Är sjukt taggad på jullovet men jag får 800 22 dec och jag ska fira jul hos pappa 23 dec så moderfoder får låna mig pengar takk mami<3
Känner att jag lyckats i skolan alla lärare hatar typ mig utan 3 eller mej och Saga vår bildlärare blev lakk på oss  på fredag ba hej dåligt omdöme(: Så därför vill ja inte ha bild&så ska vi byta platser så bilden kommer bli sämst utan att sitta vid Saga.
Hejdå ska kolla på julkalendern missat 3 st så jaa lite latch.
FILMJÖÖÖÖÖÖÖÖLK haha åh kärlek:*
/ Britney
vila i frid faster du kommer ha det bra där i himlen god bless u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0