UTFLYKT ,B

Idag slutade vi 13:40 sen så stannade jag lollo hilda&alva kvar på skolan typ 1 timme haha nolifers, så typ 7 minuter innan dom 2 andra klasserna slutade så tog vi cyklade och cyklade iväg så dom inte skulle se att vi stannat kvar hehe. Iallfall så drog Alva till sin mamma och då stog jag lollo&hilda utanför hildas port sen ringde Saga a sen kom hon så var vi ute kort och in till Hilda och så filmade jag och Saga när Hilda lagade nudlar så vi gjorde som som matlagning program hihihihi sen åt vi nudlar åh saknar't. Sen så gick vi på hildas familjs macbook hihihi och sen var saga tvungen att gå . Så jag lollo och hilda var på den ett tag så åt vi där sen kollade vi på videos på youtube sen gick jag och Lollo nu sitter jag här (: Ska träna på engelska på datorn men CD romen funkar typ inte som får träna på glosmastaren.

Puss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0