S, Ja är tbx!

Hallå!! Britney har fått sköta bloggen lite ensam nu i typ en vecka eftersom mammas stationära (stavning?) dator var den på reparation och kommer typ hem imorgon igen, men nu är jag hos pappa så inget problem med att blogg nu nej!
Nu känner jag mig riktigt vacker ju! har just duschat och har turban! Haha.
Sitter här och tränar på engelska glosorna tills imorn, matte, namn och engelska läxa!! Aja har ju iaf gjort klart typ allt nu.
Imorgon blir det utflyckt till stabby med klassen/5:orna? vi ska ha fika och jag var o köpte nallerina kladdkaka, mums.
Ska äta det imorgon, det kommer säkert regna bara för att vi ska gå! Typiskt! Nej men det skulle typ bli rätt så varmt.
Idag var det då skola som vanligt och ja & nåra till hade träslöjd, sen efter skolan var vi kvar i typ 1 timme och 20 min!
Hihi så skönt att bara snacka! A sen drog ja hem för ja skulle på badmintonen som började idag men ja skippa hela terminen och siktar på något annat istället!
Ja så sen när ja inte gick var ja påväg till papppa och då ringde jag till Britney igen och så åkte jag hem till Hilda och va me Britney, Lollo&Hilda. Där åt vi Hildas godaste nudlar! Sen typ lite dator men sen behövde jag sticka hem :(
Imorgon är det fredag!! Jippie!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0