S, det du förlorar vinner någon annan.

Hej, Hej bloggen! Dålig uppdatering sen igår, srry.
Inatt var den bästa natten någonsin! Först träffades ja&britney vi ica och gick o köpte popcorn o mjölkchoklad.
Sen cyckla vi till mig och där va vi på datan och skypa me ERIK och Karin som är hans kusin. Sen gick dom så då skypa vi me rebecca lite sen så va det en geting i mitt rum! AHHHHH! så ja döda den modig som ja är, haha
sen kollade vi på filmen: älska mig som egentligen är skit sorjlig men vi skratta hela tiden typ för vi sa vilka personerna i filmen va av dom VI känner, sen när den va slut så kolla vi lite på fb och kolla på folks bilder och skratta ännu mer, sen sov ja fast ja sa att ja bara skulle vila så sov ja i ca 1 timme och då hade klockan blivit typ halv 3 så vi gick o gjorde i årdning oss, sen sov vi lite och vakna prick 09.25 av att ja fick ett sms. Sen va vi vakna o typ snacka lite sen gick vi på datan o spela roligaste sue spelen på spelo.se HAHA. Sen åt vi frukost, fixa oss och sen drog vi ner på stan där vi chilla o kolla lite grejer i butiker. Jag köpte en skit snygg stickad tröja från H&M för bara
99 kr!! vilket kap! haha, Sen drog vi typ till gina o kolla på "pippi tröjor" och linnen, tog typ 20 min att prova 2 grejer!
Sen köpte britney powerking o vi gick o drack den sen panta den så hon fick en krona (värt de) sen åt vi typ bubliz och stack hem till mig igen och så gick hon hem. Ja och ja ska inte sova så sent ikväll för vi börjar ju klockan 08.10 imrn! Snacka om sovmorgon ju! inte.
Jaja här är lite bilder från dagen:
mkmn
Skate Britney på stadium
ijkm
lkm
pippitröja ge mej!!
kjn
Min tröja från H&M
Ja det var väll allt då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0