Presenter och Dagen , B


Igår så fyllde jag ju år ^^ så ska visa vad jag fick! Idag vare också att vara med Elin&Saga fick en present från Saga där också stort tack! Vi hade det kul vi var ute och fikade var hos Elin(klaaart) jadå xd

Från Saga fick jag en kjol som jag ville ha tacktacktack såå, Och Elin fick ja ett par vita tygskor som sagt. Visar bilder från presenterna och bilder från dagen :D


Denna va suddig men en ny mobil :D Xperia x8 Har hel svart skal också :D taack mamma för mobilen. Sims 3 leva livet ( nyaste sims ) Taaack Göran<3(mammas kille ) Och rayban solglasögon från England från syrran taaack syyyster<3

 Närmare kik på mina raybans :D

 Simset :D

Finaste Saga , Hon skulle precis resa sig upp

 Finaste Elin <3

Det var allt! Hejdå snart ska jag och Syrran mysa på chips, (Äldsta syrran som är 16 som också gav mig raybans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0