S,Ja må hon leva!

Halojs!
Typ alla senaste inlägg har Brittan gjort så jaa.. här kommer mitt bästa inlägg!!!HAHA.
Idag fyller Britney år! Weee! ska fira henne när jag kommer hem från farmoren och farfaren, blev skit ledsen när ja inte kunde fira med B och E ;( sy typiskt! Asså kanske kommer bli lite bildlösa inlägg för syrran tog min överladdnings sladd till mamma  but be happy! Ja så jag kanske typ måste skicka bilderna till datan genom bluetooth och de tar lite tid att lista ut hur man gör, hehe typiskt mig. Men ska ta lite bilder me datan sen på grejz. Chattar me Britney, hon har fått xperia x8!!! Ja vill också ha ny men behöver inte..
Aja hör Maries skratt nu så ska Ta't o chilla vi tvn (Y)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0