Igårs outfit och dagen:D

Idag vare nog ändå bäst :D Först så cyklade jag och Saga till stan jag hittade 2 snygga tröjor som ja köpte som jag visar bild på sen . En för 80 :- kr från H&M och en för 60 :- kr från Monki! Blev väldigt nöjd med båda.
Vi åt typ pommes på Macdonalds sen forstte vi gå i affärer , sen så gick vi till Sagas pappa och vidare till Alva.
Sen körde vi typ buzz hihhi men Elin behövde gå , aa så jag Saga och Alva gick ut och toog massor foton!
Imorgon blire nog Elin&Alva!! Saga laddar upp bilder från dagen om hon orkar.

Outfit från igår skjorta: Kapphal Byxor: Dom som syster klippte åt mig , dom jag skrev om i något inlägg!


Sakerna ja köpte Tröjan: Monki 60 kr  den ser fail ut på bilden :P

Andra tröjan H&M 79 kr , Ska nog byta storlek denna var lite stoor. Aja det var allt jag köpte puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0