Chill på stan,S

Idag vare att vara med uderbaraste Britney och typ inte göra något hihi, bara chilla på stan och kolla in lite folk som va där, sen drog vi till mig och kissa hahaha (privata grejer) sen typ ta cyklarna och dra till nya skolan och ta lite pics och snacka lite, sen typ åka hem ;D datorn har varit lite trasig så det gick itne att sätta på den men nu kan jag blogga igen och allt är som det ska :) Ja då är det ju snart skolstart då, det ska bli så kul att se alla igen och den nya tjejen som ska börja i Elins (lilla) klass,
Nu sitter jag här med lilla syrran och pappa och kollar på hawaii five-0 (spännande oooh) hihi detvar väll allt för mig då. Britney tog lite dagens och sånt så det kommer lite senare <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0